Naar de webwinkel

Retourneren

Er wordt veel aandacht besteed aan uw bestelling, maar er kan altijd iets mis gaan en dan wilt u graag dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Wat te doen als er iets mis is met een zending.

  • U dient binnen 14 dagen te melden dat de zending niet naar wens is. Dit kan via onderstaande contactgegevens
  • In deze melding omschrijft u het probleem
  • Vervolgens neem ik contact met u op
  • Als de zending geretourneerd moet worden heeft 14 dagen de tijd om dit te doen
  • Bij retournering van de volledige zending worden de verzendkosten voor de heen- en de retourzending aan u vergoed
  • Wanneer een deel van de zending wordt geretourneerd worden alleen de verzendkosten van de retourzending vergoed
  • Het aan u toekomende bedrag wordt binnen 14 dagen op het door u opgegeven banknummer overgemaakt
  • Herlevering van de geretourneerde goederen is franco
  • Er worden geen administratiekosten in mindering gebracht en u ontvangt geen waardebon
  • Bewerkte materialen zoals gewassen en verknipte stoffen zijn uitgesloten van reclamatie

Eventuele geschillen kunt u voorleggen aan de klachtencommissie: Europees ODR platform via onderstaande link.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NL

Contact gegevens:

Quilt aan Zee   

Diependorst 109 

3253 VC Ouddorp 

Telefoon: 06-27194194   (+31 627194194)

E-mail: info@quiltaanzee.nl

BTW nummer: 081994886B01

Kamer van Koophandel: 61829072 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2015 - 2017 www.quiltaanzee.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel